maanantai 5. maaliskuuta 2012

Jätemylly!!!

That's how I feel... :(

Kerran kolmessa viikossa, kun mulla on yövuorot, niin syön 10½h kerrallaan, kolmen yön ajan, kaikkea mahdollista paskaa mitä sattuu eteen tulemaan, koska ei ole oikeen muutakaan tekemistä. JA luen blogeja. (Useimmiten vielä, sairasta kyllä, teiniangstisia laihdutusblogeja ?! Mikä niissä kiehtoo?)
Nyt joku saattaa miettiä et miks en tee töitä jos kerran olen töissä - no mun tehtävä on valvoa asukkaiden unta, he nyt sattuvat useimmiten nukkumaan ihan hyvin. Ja jos mä alkaisin siellä hirveesti jotain puuhailemaan kuten siivoomaan niin saattaisivat vaikka herätä siihen. Kyllä siellä tiettyjä yökön hommiakin on toki, mut enimmäkseen täytyy vaan saada aika kulumaan jotenkin... Eli mun kohdalla napsimalla kokoajan jotain. Eilenkin vetäsin MUUN MUASSA suklaalevyn mikä oli "eväänä".

Ja sama linja jatkuu näköjään nyt kotona :( Huoh. Sipsiä, anopin tuomia lettuja, muroja, no ruokaa ja hedelmiäkin kyllä. Mut olo on sellanen löysä sotanorsu.




En päässy eilen edes salille, ku olin nukkunu niin huonosti et olisin varmaan saanu sydänkohtauksen sinne. Huomenna sitten! Tein kyllä ennen töihinlähtöä vähän kotireeniä omalla painolla:

Leuanvetoa 4 x 3-4 (ei ihan suorilta käsiltä mut melkeen, hih koska olen HEIKKO!)
Ja olkapääpunnerruksia 4 x 10, yritin ettiä kuvaa tosta liikkeestä mitä tein, mut ei löytynyt. Jostain fitness-lehdestä luin, eli asetin siis jalkaterät sohvapöydälle (kyllä), kädet maahan samoin kuin tavallisissa punnerruksissa, jalat suorina ja perse pystyssä otsa kohti lattiaa ja ylös. Selkeetä? :D

Muuten olen sit tehny koirien kanssa eilen n. 50min lenkin ja tänään 40min umpihangessa kömpimistä. Unta kahen viimesen vuorokauden sisällä YHTEENSÄ n. 7h. Eli kunto ei ole mitä parhain! Eikä sitä kyllä helpota tää herkkujen ahtaminen kupuun jatkuvana virtana, kaksin käsin. OKEI, ehkä vähän liiottelen onneks. Tänään viel yks koiralenkki edessä mut sitä ennen saunomista ja vaikka vielä yks lettu? :D

En tiedä mitä tekisin tuon voimaohjelman suhteen, kun se jäi kipeyden takia sillon kesken. Jatkaisko sen loppuun, jos, niin mistä kohtaa jatkan? Vai jatkaisko treeniä sensijaan vähän enemmän kesäkuntoa tavoitellen, kun tää voimaohjelma nyt kuitenkin tällä kertaa kusi tohon sairasteluun?
Jokatapauksessa siis voiman tavoittelu mielessä salille suuntaan jatkossakin, mut mikäli en meinaa noudattaa tota voimaohjelmaa loppuun niin vois oman hyvinvoinnin vuoks lisätä aerobista liikuntaa, sekä treeneihin enemmän apuliikkeitä ja vähän pidempää sarjaa. Jos keskittyis niiden uusien enkkojen tekemiseen sitten, kun pääsen kiinni taas rytmiin ja voin paremmin.

Luulen et päädyn tohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Lienee parempi muutenkin välillä muuttaa vähän treeniä ettei lyö kroppa tukkoon pelkistä maksimipainoista.
Tällä hetkellä kun tuntuu et tukehtuu kaloreihin niin se lenkkipolku ja pitkät sarjat houkuttelee :D

Tällasia mietteitä tänään. Mulla on ihan sunnuntaifiilis, en tiä miks.

1 kommentti: