maanantai 20. helmikuuta 2012

Mulla on niin äärimmäisen tylsää täällä kotona kipeenä, onneks mies ja koirat kyllä seurana!

Mut K puuhailee jättimäisen rc-helikopterinsa parissa ja miehethän tunnetusti EI pysty keskittymään useaan asiaan samaan aikaan.

Suurinpiirtein koko blogspot selattu läpi, tänään olen huomannu lukevani taas piitkästä aikaa vauvakuumeilublogeja joita luin siihen aikaan kun tulin raskaaksi ja ennenkin sitä jo. Raskausblogeja en oikeen mielellään vieläkään lue, ne satuttaa liikaa kun ajattelee missä vaiheessa itse nyt olisi, ja muistelee kaikkia niitä ihmeellisiä tuntemuksia joita sen lyhyen raskauden aikana oli. (Niistä voi lukea enemmän mun toisesta blogista, jota en ole vielä poistanut vaikka raskaus loppuikin lyhyeen..)

Ajattelin pistää pientä kuvapostausta ihan omaksi ilokseni (ja teidän jopa kahden lukijan!! :D) koska kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Eli kertokoon nää musta jotakin.
Pahoittelen, en ole koskaan ollut kiinnostunut valokuvaamisesta kuten bloggaajan kai automaattisesti pitäis olla?? Joten oma ottamat kuvat on kuvattu puhelimen kameralla sorry!

Minä lämmittelemäs maastavetoo... Laatu <3

Mulla oli jonkinlaiset palikat viime syksynä :D Eikä olkapäitä ollenkaan....

Lävistykset naamassa on mun juttu :) Harmi vaan et olen hoitoalalla!

Niin on myös Harrikat <3 Tässä mun oma pyörä jonka myin pois viime kesänä, ostettiin miehen kanssa yhteinen isompi Harley...Nyt vähän kaduttaa :/
Olen joskus ollut myös aika hoikka x) Tän kuvan otin kun sain tietää et olen raskaana, jotta olis voinu verrata sitten. Onhan tossa jokin pieni turvotus havaittavissa... 
Täs kuvas myös hiustenpidennykset, tykkään sellaset laittaa aina välillä! Oma tukka niin ohut eikä kasva kunnolla.
Mun tyyliin kuuluu rennot ja mukavat vaatteet :) Legginsejä käytän oikeestaan aina, koska farkut ei yleensä istu mulle. Useimmat ei mee reisistä ylös ellei oo jotain 100% stretchiä... Ja muutenkin vaan mukavemmat :)
Ja tää kuuluu mun tyyliin kotona. Hih! Mulla on näitä kaks, tää ja pinkki. En tuu luopuu näistä varmaan koskaan, täydellinen kotiasu koska meillä on tosi viileetä täällä. Ja tää päällä voi myös nopeesti lähtee pissattaa koiraa, ku heittää takin vaan päälle.



Tykkään sisustamisesta, mutta olen siinä aika laiska. En jaksa hankkia kotiin kaikkia kauniita yksityiskohtia mitä haluaisin ehkä. Myös siisteyden ylläpito tuottaa vaikeuksia kuten näkyy :D On niin paljon kaikkea muuta intressiä.
Mulle on kuitenkin ollu jo pitkään selvää minälaisista väreistä pidän kotona ja minkälaista tyyliä haen. Värit meillä on enimmäkseen tällaisia kuin näissä kuvissa, eli tummanruskeaa, beigen eri sävyjä, ja valkoista. Tykkään pitsistä verhoissa ja tyynynpäällisissä yms.

Erityisesti pidän tosta meidän Acazia- pöydästä ja TV-tasosta, molemmat huuto.netistä. Tuoleja tosin ei löydetty samaa sarjaa, vaan ovat Ikean tavalliset mustat puutuolit :D (Piti olla väliaikainen ratkaisu) Jonkin verran mustaa kuuluu sisustukseen siis myös.

Haluaisin nähdä sisustuksen eteen enemmän vaivaa, mut just nyt tuottaa hankaluuksia edes pitää kämppä siistinä :D
Jos nyt ostaisin jotain sisustusjuttuja, suuntaisin tänne:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti