maanantai 4. kesäkuuta 2012

Sorry

Päivityksiä ei ole nyt tippunut, koska

1. mä haluaisin laittaa päivityksiin kuvia, mutkun niitä ei oo
2. olen tosi vähän koneella nykyään, puhelimen kanssa seuraan kyllä muiden blogeja
3. mulla ei ole oikeen mitään tähdellistä sanottavaa.

Olen yrittäny miettiä jotain järkevää aihetta mistä kirjoittaa, kun tuntuu tylsältä ladella pelkkiä liikkeitä ja sarjoja varsinkin jos ei ole mitään kuvamateriaalia mukana. Ja nyt kun en pyri tekemään mitään voimaennätyksiä että niitäkään tarvis raportoida.

Yritin olla vähän aikaa dietillä, mut se karkaa mulla käsistä liian helposti siihen etten syö juuri mitään. Joten luovutin, en halua mun lihaksia menettää kuitenkaan. Nyt syön mitä huvittaa, mutta koitan että paino pysyis siinä 58-59 niinkun on pysynytkin nyt. Ja koitan huolehtia että saan tarpeeksi proteiinia ja et syön hyviä hiilareita vaalean viljan sijaan.
Mun syömisestä mun onkin pitänyt kirjoittaa kokonainen päivitys...
Mun ongelma dietillä on tosiaan ensinnäkin se et se karkaa käsistä, ja toiseks se, että olen liian tyytyväinen itseeni. Hah! Kuulostaa hiukan itserakkaalta, mut totuus on kuitenki se että vaiks mä nyt olen syönyt suklaata ja muuta paskaa ihan joka päivä niin vatsapalikat on nykyään laskettavissa peilikuvasta hyvinkin helposti kaikkia noita vinoja (?) vatsoja myöten. Tätä mun on pakko vähän hehkuttaa, koska mul ei oo koskaan ollu ne näin selvästi näkyvillä ku nykyään!! En tiä mikä siin sit on, ainakin olen viimesen vuoden sisällä oppinu tekee vatsoja oikein, että sinne on sellaset päässy muodostumaan. Ja vatsojahan tulee nyt käytettynä tukilihaksina lähestulkoon kaikissa liikkeissä, varsinkin vedossa ja kyykyssä.

Eli edestäpäin ja sivulta peilikuva miellyttää senverran että takapuoli ja jenkkikset ei ole saaneet mua ottamaan itteäni niskasta kiinni ihan vielä. Miten muuten voi näyttää niin eriltä edestä ja takaa?? Nyt mahd. mieslukijat skipatkaa tämä kappale... mulle ei kerry vatsaan juurikaan mitään ylimäärästä, mut mun ei tarvi ku vilkasta suklaalevyä ni kauheet selluliitit linnottautuu mun takareisiin ja persiiseen. Teinpä kuin paljon askelkyykkyä ja suorinjaloin vetoa vaan... Mut annas olla ku olen viikon kaks syömättä sokeria niin valehtelematta 80% selluliiteistä on gone.
Toisaalta lohduttavaa tietää et se pari viikkoa diettiä riittää jotta kehtaa näyttäytyä varovasti jossain rannalla. No eipä ole kyllä toisaalta siitä tarvinnu olla huolissaan näillä ilmoilla! Ehdin varmaan lihottaa ja laihduttaa näillä näkymin monta kertaa edestakaisin ennenko on asiaa ulos ilman takkia.............................................

Tästä päivityksestä tuli tylsä ja kuvaton mutta voisin harkita kirjottavani tulevaisuudessa esim. meidän koirista / mun ruokavaliosta joka on ollu kasvis-kala-kana  jo vuosia tai tai... Any ideas?? Jos tätä blogia ny kukaan lukee!! :D

2 kommenttia:

  1. Tee itsestäs postaus, tosi kuvallinen :D Tai sun normi päivästä tai jotain :D Kuvallinen kuiteski :) Ja miksei ruokavaliostakin!

    VastaaPoista