maanantai 18. kesäkuuta 2012

Sanoista tekoihin!

Eilen oli tosi hyvä treeni!!! Hiki virtas ekoista sarjoista loppuun asti ja hyvä tuntuma tuli :)

Mul oli ongelma miten saan tehtyä suorinjaloin vedon kun jalat ja selkä on mun vahva puoli which means isoja painoja. Ja olen selkävammainen nykyään. No sain tuntuman pienillä painoilla (14kg käsipainot käsis) ku tein yhden jalan maastavetoo! En oo ikinä kokeillu mut tykkäsin. Tuin takajalan aina pienelle korokkeelle ja tein 10/jalka, sarjoja lämmittelyt + 3.

Sit ylätalja, reiden koukistukset, alatalja, hauikset ja vatsat lopputreeninä, vuorotellen aina kahta liikettä ni ei päässy syke laskee paljoo. Loppupäivän olin aivan naurettavan kuollut!!!

Tänään olis etukyykky + prässi/hack/askelkyykkytreeni?

Värjäsin tukkani ku oli blöndi niin huonos kunnos. Tykkään ihan sikana ;)


Edit:// Unohdin mainita, et mun paino eilen aamupalan ja salin jälkeen oli 56,8! en muista koska viimeks olisin painanu noin vähän????? Ja olen vetäny kaksin käsin suklaata ja kaikkea muuta mahdollista PLUS oikeeta ruokaa!
Tänään aamupaino 57,5.

2 kommenttia: