maanantai 11. kesäkuuta 2012

Terveisiä sairastuvasta!

Täällä parannutaan elämäni ensimmäisestä kunnon oksennustaudista, jonka sain ahh niin ihanasta työpaikastani <3 Nyt vaan odotellaan koska siippa alkaa oksentamaan, tottahan se nyt täällä saman katon alla tarttuu.

Olo on jo vähän parempi, jotain pystyy jo syömäänkin. Sairastuminen osui tietysti kevyen viikon päätteeksi ja vielä vapaalle viikonlopulle kuten arvata saattaa.
Mulla oli siis meneillään taukoviikko salilta, jotta lihakset saa taas levätä vähän. Koiralenkitykset normaalisti ja torstaina BodyBalance <3 Oli tarkoitus mennä myös eilen BB:hen mutta olin sitten tosiaan sängynpohjilla koko päivän.
Ai että mä rakastan BodyBalancea! Jos olis aikaa viikossa enemmän niin kävisin siellä joka viikko mut ei tunnu tunnit riittävän. Näin kevyelle viikolle se on just sopivaa kehonhuoltoa kyllä. Mulle tuli sellanen fiilis siellä hämärässä salissa torstaina, et olen täysin sinut oman kroppani kanssa ja tunnen itteni siellä kauniiks :) Ja vahvaks. Siellä tulee jotenkin sellanen harmoninen ja rauhallinen olo, että kaikki on hyvin.

Nyt on kerennyt sitten tekemään muutakin kuin juoksemaan salin, työpaikan ja metsän (=koiralenkit) väliä. Olen jopa eksynyt ihmisten ilmoille ostoksille lauantaina. Mitään en kyllä itelleni löytänyt mutta ikuistin itseni sentään sovituskopissa, kun kuvia minusta toivottiin x)

Tältä näytin...

Ja pakollinen duckface:


Loppuillasta näytinkin sitten aivan joltain muulta olennolta kun alkoi laatta lentää toden teolla. Mutta ei siitä sen enempää :)


Painokin näytti muuten eilen aamuna 57,6 eli aika huolella poistui nesteitä kehosta. Ja ainakin osa illan aikana uponneista herkuista deletoitui :D Jotain positiivista?

Voih kumpa olisin nopeasti terve ettei tämä kevyt viikko nyt venyisi kahdeksi. Ainakin esimies oli puhelimessa erittäin vakuuttunut siitä että olen huomenna työkunnossa. Toivottavasti hän on oikeassa... Nyt järkky lihassärky reisissä ja pienikin ponnistelu hengästyttää! Kuumetta ei ollut kun äsken kokeilin ja aamupala pysyy sisällä.

Hyvää reeniviikkoa kaikille ;)

7 kommenttia:

  1. Balance on kyllä ihanaa, siellä tosiaan mieli ja kroppa lepää ja saa hetkeksi keskittyä vaan rentoutumiseen :) Pystytkö muuten jo liittyä mun lukijaksi kun laitoin sen laatikon blogiin?

    VastaaPoista
  2. Joo mä liityin, mut oon siellä näköjään mun sähköpostiosoitteella :o
    Yleensä liityn lukijaks painamalla sitä Lue-painiketta, ni sillon mun kuva ja Karoliina-profiili tulee siihen, mut nyt ku liityin ton boksin kautta niin siihen tuli toi mun sähköposti lauretta584 ?!? Noh, lukija olen joka tapaukses <3

    VastaaPoista
  3. Aa se olit siis sinä, ihmettelinkin kukahan se mahtaa olla :)

    VastaaPoista
  4. Hehee, kai mulla sitten menee ihan ookoosti kun aivan niin konkreettisesti en sitä kakkaa mussuta. :D

    VastaaPoista
  5. Balance on mahtava :) Varsinkin tää uusi ohjelma, oon alkanut vasta nyt tykkäämään siitä että se on paljon rankempi (fyysisempi) kuin pari edellistä :)

    VastaaPoista
  6. Mä pääsin tekee siitä uudesta ohjelmasta nyt puolet. En osannut keskittyä rankkuuteen/ fyysisyyteen, kun yritin vaan hahmottaa missä vänkyrässä mun kuuluis milloinkin olla ;D Vähän kehonhahmotushäiriötä joo :)

    VastaaPoista
  7. Oon aika hobitti-kokoa, 155 senttiä. Tän mittases varres toi mun paino on vielä normaalin rajois, vaikka se lukuna saattaakin tuntuu pieneltä.
    Ja nimenomaan, toivottavasti pääsen. Oon vähä niinku laskenu kaiken sen varaan, että pääsen tonne... :D Menee suunnitelmat aika nätisti uusiksi jos en pääsekkää.

    VastaaPoista