torstai 19. heinäkuuta 2012

Voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan...

...tai voimanostotangon :)

Tänään on parempi päivä. Pitkät unet ja sit salille, rinta-olkapää-ojentajatreeniä.

Olen tehny paljon viimeaikoina käsipainoilla penkkiä ku ei oo ollu varmistajaa, mut tänään K oli mukana ja otin penkissä uudet (säälittävät...) enkat, wuhuu!!

45kg tangossa 2 x 8, kolmas sarja failure viimesellä toistolla. Mut olin silti tyytyväinen, koska tollasta sarjaa en oo aikasemmin tolla painolla todellakaan ottanut. Joten olin tyytyväinen ja yllättynyt jo ekan sarjan jälkeen. Varsinkin, kun en oo nyt ees yrittänyt mitään voimatuloksia kasvattaa. Sarjapainolaskurin mukaan mun ykkönen penkissä pitäis ton mukaan olla jopa 57kg, mitä mun on aaaaika vaikee uskoo...then again, sarjapainolaskuri ei oo koskaan vielä pettänyt..?

Lopputreeni sitten pystypunnerrusta, ojentajapunnerrusta ja kiertoharjottelua sykkeellä... Ihan hyvän tuntunen treeni oli :)


Salin jälkeen koiralenkki 40min ja äsken vielä 55min. Siinä välissä sitte Gossip Girliä & suklaata & kahvia!


Ja tiettekö mitä! Mun LOMA on enää kolmen yövuoron päässä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti