maanantai 23. heinäkuuta 2012

Eka lomapäivä ja selkätreeniä!

Olen pahoillani kun olen niin laiska etten saa mitään kuvia otettua ikinä! Höh mun täytyy ryhdistäytyä tässä asiassa hetimiten.

Vaikka onkin satanut tänään, niin on ollut kuitenkin aika täydellinen eka lomapäivä. Nukuin ihan luvattoman pitkään, söin rauhassa aamupalaa ja katoin varmaan kolme/neljä jaksoa Gossip Girliä putkeen :) thih. Koirat oli niin rauhassa että raahasin itseni niiden kanssa kunnon lenkille vasta klo15 jälkeen :D Kaatosateeseen, metsään. Ja söin ehkä parhaita mustikoita ikinä.

Pienen tankkauksen jälkee oli selkä/hauistreenit....Piiiitkän tauon jälkee tein kunnon maastavetoo, nyt kun oon viime kuukaudet tehny suorijaloin vetoi vaan. Kyllä se tästä taas lähtee :)

Vähän kokeilumieles latasin 80kg malmii tankoon ja vetelinki sillä 3 x 10. Mikä oli enemmän ku suunnittelin mut kun kerran kulki niin hyvä :)
Sitte ylätaljaa lapiokahvalla
Alatalja
Haukkareille nousu-pudotussarja käsipainoilla
Hauikset superina taljassa ylhäältä kahvoilla + alhaalta köydellä.
1,5h sain treenii kulumaan :)

Jos nyt ketään kiinnostaa :) Itse olin treeniin ihan tyytyväinen. Gainomaxit naamaan ja koirien kanssa toinen lenkki, yhteensä 1h40min niiden kanssa tullu tänään käveltyä. Loppuilta mennykkin Gossip Girlin ja iltapalan merkeis kotisohvalla, ansaittu :)

Tällasii lomapäivii lisää, viel auringonpaisteen vois ottaa mut eise sadekkaan nyt niin paljon haitannut :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti