maanantai 2. huhtikuuta 2012

Lepoa...

Viime viikko jäi salin osalta vajaaksi. Olin päättäny jo, että tää viikko olis totaalitaukoa ja enemmän vaikka aerobista, mut jotenkin se viikon viimenen salikerta nyt vaan jäi tekemättä ja ajattelin että käyn sen tekemässä huomenna. Eli tiedossa siis selkäpäivä. Osittain senkin takia en mennyt lauantaina salille kun takareidet oli alkuviikon suorinjaloin vedosta vielä niin kipeet. Tuntu, et nyt täytyy antaa kropan välillä latautua, onhan täs jo jokunen raskas treeniviikko takana ja välil tarvii "höllätä" (kuin ärsyttävä sana!!! :D)
Eli huomen ajattelin yrittää vetää sen 115kg maasta. Saa nähdä :)

Viime viikolla oli siis se askelkyykkypäivä ja sit penkkipäivä torstaina. Mulla on penkkipäivässä aina siis rinta-olkapää-ojentaja, ja usein tuntuu et olkapäät ja varsinki ojentajat tulee tehtyy tosi puolinaisesti. Mikä on huono, koska
1. olkapäät on mun heikoin lenkki sekä voimassa et ulkonäöllisesti!!!
2. ojentajaa pitäis penkkituloksen kannalta vahvistaa enemmän koska se noston loppuosa tulee kuitenki aika paljon ojentajalla.

Ajattelin siis ensi viikosta eteenpäin ottaa taas nelijakosen ohjelman käyttöön kun tällä hetkellä aikaa salil käymiseen tuntuu olevan enemmän. Treenikerrat pysyy lyhyempänä eikä mitään järjetöntä kahta tuntii, ja tos ohjelmas on olkapää-ojentaja-päivä erikseen jolloin voi keskittyä vain niihin :) Olkapäähän pitäis nyt pikaisesti saada lisää pattia meinaa mun kädet näyttää ihan naurettavilta kun ojentaja ja hauis kyllä erottuu mut musculus deltoideuksen kohdalla on lähinnä kuoppa!
VINKKEJÄ OTETAAN VASTAAN!!! :O

Tänään ja viimepäivinä muutenkin on herkuttelu karannut taas täysin käsistä ja tunnen itteni läskiks löysäks valaaks. :( Toivottavasti suurin osa täst ylimääräsest massast olis nesteitä....! Koska tän näkösenä en voi rannoilla näyttäytyä kesällä :D (ehkä mä sit olen näyttäytymättä...)

Illalla tiedossa lopultakin ihana BodyBalance-tunti jolle olen toivonut ehtiväni jo pitkään sen ensimmäisen kerran jälkeen mut jotenkin sekin aina jää. Odotan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti